dve sitovka vs. modul 3c59x.o

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 12:35:28 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 06:09:35PM +0100, petr.adamek na antek.cz wrote:
> Nema nekdo dve sitovky obhospodarovane modulem 3c59x?
> podle cat /proc/pci jsou obe videt jedna ma io 0xfc00 a int 9, druha
> io 0xfc80 a int 11.
> V /etc/conf.modules mam (mimo jine nesouvisejici)
> alias eth1 3c59x
> alias eth2 3c59x

> ve vypisu ifconfig mam ale jen eth1. Pri bootu to zahlasi jen
> "Delaying eth2 initialization", coz je ale pouze hlasha ifup scriptu o
> tom ze eth2 neni v ifconfig vypisu. Pokud se snazim protlacit
> adresu karty do modulu, tak dostanu hlasku o tom se "ymbol io
> [...]
  at je modul ukecany sebevice, tak by mel vzdy vypsat co za sitovk(u|y)
najde. Pokud nejake zarizeni nenajde, nenastavaji konflikty treba v IO ci
jinde? Ten driver by mel obe sitovky zvladat, mel jsem takto 3, jediny
problem byl, ze je radi podle cisel interruptu a ne jak chci :(
  co rekne dmesg?

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz