nefunkční mount diskety

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Čtvrtek Únor 21 13:04:43 CET 2002

Zdravím,
 úplně náhodou jsem nutně potřeboval přenést jistá data  z diskety na PC a
zarazil jsem se co se stalo. Disketa mi nešla namountovat s hlášením
 mount: /dev/fd0 není platným blokovým zařízením....,
....ale v /dev fd0 je.

Skontroloval jsem /etc/fstab a zdá se mi být v pořádku
/dev/fd0	   /mnt/floppy    auto     noauto,owner     0 0

podporu pro disketovou mechaniku mám přímo v jádře

dmesg mi hlásí:
VFS: Disk change detected on device fd(2,0)
end_request: I/O error, dev 02:00 (floppy), sector 0

Když jsem vysunul disketu a opět ji zasunul, mount proběhl v pořádku,
taktéž s druhou disketou. Nicméně ani z jedné jsem data nepřečetl...tak asi
chyba disket...?Ale proč to jednou připojit nešlo a potom šlo?

totéž se mi děje na jádrech 2.4.7-10(orig. z RH7.2) a 2.4.17,2.4.18
Děkuji za každou radu.

--
Antonín Kolísek
akolisek na centrum.cz