GPL

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Únor 21 15:33:03 CET 2002

Petr Hrbek wrote:

> Ahoj,
>
> nevim jestli tento dotaz patri sem, ale rozhodne se asi bude tykat dost lidi,
> kteri tuto konferenci ctou...
>
> Jsem zamestnancem firmy, ktera hodla vytvorit jisty produkt a momentalne
> stojime pred rozhodnutim, jake technologie pouzit. Zcela jiste je pozadavkem
> majitele tento produkt prodat, protoze do nej investuje praci programatoru,
> designeru, ktere musi zaplatit.

no je to jiz davno co sem se timto problemem zabyval, ale pokud se
nepletu, tak i produkt vytvoreny v ramci GLP licence muze byt prodavan
za financni odmenu, a to za jakoukoli, a kymkoli, problem je pouze ve
zdrojovych kodech, vy jako autor nejste povinen uzivately kod vnutit,
ale pokud vas pozada musite mu ho poskytnout, pak hodne zalezi na
klientele,

dalsi zpusoby jak vydelavat na urcitych projektech je treba podpora nebo
manualy ci nektere doplnky - 602 Plus pak, SuseLinux, instalacni cd si
snad muzete stahnout kdy chcete, prodat ho muzete komukoli za cokoli,
ale original s obrovskymi manualy a technickou podporou dostanete za
slusny peniz

--
Ondrej Tuma                 ICQ :  107760454
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz