help: abiword

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Únor 21 14:56:55 CET 2002

Abiword cesky pise, tedy aspon mne a verze 0.99.1

Jenze netiskne bez prekodovani.

Vse, co jsem udelal, je presne popsano v doc k Abiwordu, tzn.:
1. spravne nastavit prostredi (LC_ALL)
2. pak vytvorit adresar 8859-2
3. do toho nasypat ceske fonty
4. vytvorit aliasy, pod jakyma se budou fonty zobrazovat v nabidce
4,5. spustit fontovou prechroustavaci funkci, na jejiz jmeno si ted
nevzpomenu
5. hodit ten adresar do /etc/X11/XF86Config
6. restartovat Xka

A cestina jde jak ma.

Mne na AbiWordu nevyhovuje, ze neumi tabulky. Psal jsem i spravci
Abiwordu email, jestli/kdy to tam bude, ale neodpovedel mi...

vp

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer