Voodoo 3 a /dev/3dfx

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Čtvrtek Únor 21 16:04:43 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002 14:53:21 +0100 Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:

MB> treba mat v jadre podporu pre voodoo3 framebufer a aj ho mat zapnuti.
Tym "zapnutim" myslis zaskrtnut podporu framebuffer pri konfiguracii jadra
pred kompilaciou? - To som spravil. Alebo to treba "zapnut" este niekde
inde? Btw, konzola mi ide stale v klasickom znakovom rezime.

Inak diky za vsetky odpovede. Vniesli trochu svetla do chaosu co som mal v
hlave z roznych neaktualnych HOW-TO.

Robo.

--
Robo Cernansky