Samba: tisk linux -> windows

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Únor 21 17:28:50 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Kocek Kvetoslav wrote:

> Ahoj / Dobry den
> Cely den se potykam s nastavenim tisku.
> Mame tu win2000 printserver, ktery obhospodaruje
> tiskarny (Kyocera 1700+ pripojena pres sitovou kartu)
> Linux (RH7.1CZ) stanici nemuzu donutit ke spravnemu
> tisku.
> Vytiskne neco jako:
> %PS-Adobe-2.0
> %%.....atd
> Na netu jsem nasel ze je nastavena v PCL modu
> a ze je potreba prehodit do Postscript modu.

Vase stanice se snazi te tiskarne posilat postscript, ale vase tiskarna
si snim zjevne nevi rady. Zkuste pomoci printttol nastavit jinou nePS
tiskarnu (tzn. nejspis nejakou PCL). Kyoceru neznam, ale predpokladam ze
to je lejzrovka, ktera umi PCL, tak zkuste vybrat treba nejakou tiskarnu
od HP a vyzkouset jestli to tiskne.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..