Flash animace.. - reseni

PERPETUM info na perpetum.cz
Čtvrtek Únor 21 13:12:29 CET 2002

Uz vim cim to bylo, je to chyba v samotnych strankach a nikoliv v
konfiguraci stroje.
(testoval jsem svoje stranky a laborovanim a vlastne i stastnou nahodou
jsem zjistil o co jde)

Pokud je v HTML definovan flash takhle:

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000">
<param name="movie" value="flash/logo.swf">
<embed src="flash/logo.swf">
</object>

Tak to prehravace prave s vyjimkou Konqueroru pochopi spravne a flash
zobrazi. Ovsem kdyz do HTML primo doplnite typ souboru:

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000">
<param name="movie" value="flash/logo.swf">
<embed src="flash/logo.swf" TYPE="application/x-shockwave-flash">
</object>

tak to snad uz bude fungovat vsude. Na cizich strankach vam bude tahle
znalost pravda k nicemu, ale aspon se muzete snazit davat to korektne na
stranky svoje :-)

    Petr