ReNew: Lindows

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 18:38:15 CET 2002

Dobře, mail si změním. A navíc, SuSE je oblíbenec.

PS: Sice mi nepsal Mike Jagger, ale už mi psal třeba Marylin Manson, Britney
Spears, Brouk Pytlík, Ferda Mravenec, Baron Prášil, Usama Bin Laden nebo
dokonce Adolf Hitler a další. To je teprve masakr, co ! (možná bych ty maily
ještě někde vyhrabal...)

Ahoj, Petr Novák.