Dialup demand v RH7.1

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Únor 21 21:17:42 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002 zzz na mybox.cz wrote:

> V RedHatu jsou pro použití pppd k dispozici různé skripty, které jsou
> volány pomocí /sbin/ifup, ifdn. Dají se využít i pro dialup on demand?
> V různých pramenech doporučují diald. V jiných zase volbu "demand" v
> pppd options.
> Doporučte mi prosím obsah /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0,
> pointer na nějaké chytré čtení.

Ono staci do options pppd pridat "demand" pokud skutecne chcete, aby se v
pripade packetu smerovaneho do internetu vytocilo spojeni.

Pokud to chcete nejak hloubeji konfigurovat, diald ma pomerne dostatecne
hromady options, staci si vybrat.
http://home1.pacific.net.sg/~harish/diald.config.html

--
JiKos.