Funkcni ICQ

Michal Podsednik podsednm na inf.upol.cz
Pátek Únor 22 00:36:25 CET 2002

On Wed 20. February 2002 00:11, Janecek Vladislav wrote:
> Nainstaloval jsem si Mandrake 8.1, ale ani gnomeicu ani licq se mi
> nechce pripojit. Je chyba v programech, ktere nechteji komunikovat s
> novymi protokoly ICQ nebo je neco spatne?

Ja mam podobny problem s licq z RH 7.2. Na server se sice pripojim, ale po
male chvili spojeni prestane reagovat. I kdyz status mam porad "online", tak
mi nejdou vyhledavat uzivatele, nevidim zmeny online/offline v contact listu
atd. Kdyz kouknu do network window, tak vse vypada v poradku. Pres google ani
v newsech jsem nic relevantniho nenasel.

S pozdravem,
--
Michal Podsednik
podsednm na inf.upol.cz