[iso-8859-2] sed + odstraneni konce radek

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pátek Únor 22 02:14:17 CET 2002

David Trcka wrote:

> On Thu, 21 Feb 2002 tomas na jikos.cz wrote:

 >cat <vas soubor> | (while read A; do echo -n $A ' '; done)

> Tak se omlouvam, nevim jak jinde, ale mi bash expanduje promennou
> A="ahoj; cat /etc/passwd" do prikazu echo $A jako
> echo 'ahoj;' cat /etc/passwd
> coz zajisti v tomto pripade spravnou funkcnost, nic to ale nemeni na tom,
> ze Vami uvedenou konstrukci povazuji za prinejmensim dost zvlastni a na
> jeji 100% funkcnost bych nedal ani zlamanou gresli.

Napriklad to oreze bila mista na zacatku a konci radku, ze?
A echo -n $A ' '; zmeni i delsi bila mista na jednomezerova
(resp. podle $IFS) a navic vklada 2 mezery za novy radek.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people