Mplayer na Mandrake 8.1

Kuffa Libor libor.kuffa na logit.cz
Pátek Únor 22 09:01:02 CET 2002

Ja zkompiloval mplayer na Mandrake 8.1 s volbou --no-gcc-checking (nebo tak
nejak) - ta poznamka v manualu tam sice je, ale mne to chodi bez nejmensich
problemu (ale treba mam pouze obrovske stesti, to je taky mozne).

Libor Kuffa

myslel som upgradnut z mandrake cooker, nie z hocikade
problem je v tom, ze v glibc distribuovanom s mdk8.1 je nejaka zrada v
zdrojaku (nepamatam si presne kde to bolo uz), ale upgrade pomohol....

instaloval som na to kopec dalsich aplikacii a NEMAL SOM ABSOLUTNE
ZIADNE PROBLEMY

s tym gcc checking si precitaj manual od mplayeru...
az ti bude padat, tak si na to spomen.

s upgrade gcc ci downgrade je to tiez nie take strasne, lebo s tym gcc,
ktore je v mdk81. (2.96) sa kernel vobec neda skompilovat...