vymenitelna mechanika

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Únor 22 09:00:24 CET 2002

> tak uspani NB, vymena mechaniky a probuzeni NB funguje. Neni to sice
online,
> ale jako reseni se to da, protoze diskety nepouzivam casto.

No ja nevim, me to zas takova hokna neprijde - stisknout jednu kombinaci
klaves (u me Fn+F3), prohodit mechaniky, stisknout nejakou klavesu (u me
opravdu libovolnou, aby se probral). Jak by to podle vas melo byt vic
online, bez tech klaves? nebo ze ty mechaniky prohodi nejaci trpaslicci za
Pokud tenhle postup opravdu funguje (zatim jsem ho nevyzkousel), pak mi
prijde rozhodne onlinovatejsi, nez postup s hdparm, ktery se tu probiral
driv.

S pozdravem Zdenek Bohm