TOT: MP3 player, vyřešeno (was: co misto monitoru a klavesnice)

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pátek Únor 22 09:06:07 CET 2002

    Dobrý den,
nedávno zde byl thread o využití staršího PC do fce MP3 přehrávače, jakožto
součásti domácí audiosestavy.
    Už jsem to dořežil.
    HW:
    = Placatý Compaq Deskpro 4000S (Pentium na 200 MHz/MMX), onboard
grafárna S3.
    = Zvukovka je second-handová Turtle Beach na ISA sběrnici
    = Doplněno o IR čislo a LCD Display (na Par portu)
    = HDD - 250 MB
    = CD-ROM je Teac 532E (Mám i starší double speed, ale ta čte CD-R s
problémy a RW vůbec)
    Ta bedna má fakt velmi tichý zdroj, na procesoru je pasivní chladič, hdd
se ztratí a CD-ROM je po nastartování programem cdrom-speed (našel jsem jej
u popisu mechaniky TEAC na penguin.cz) je "shozena" na triple speed.

    SW:
    = Red Hat LINUX 6.1  (Window maker)
    = XMMS + pluginy pro DO a  LCD display a třeba i pro ogg vorbis (stačí
připojit mouse, kbd a moneytor a lze doinstalovat cokoliv)
    Jediné, co bylo třeba udělat ručně - zrušení požadavku na heslo pro
přihlášení - "jak prosté, milý Watsone". Start trvá (bohužel) asi 2 minuty,
protože systém nevypínám korektně a musí scanovat systém.

    btw: na http://hw.cz vyšel návod na malý MP3 player, který lze
"unapájet" i v autě.

    Nashle
        MaReK
btw2: Já jsem pro Tykání. Jsem učitel, myslím, že v takovéto konfeře se
motají lidé, kteří vědí, kde jsou hranice pro tykání a vykání. Sám si s
některými svými studenty mimo školu tykám. Ale je to věc názoru, pokud má
někdo potřebu být důležitý a nechat si vykat, třeba když mluví říká "My,
Jaroslav Pokořil,..." :-))))

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz