supernetting, DNS etc

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Únor 22 09:11:33 CET 2002

Hezke dopoledne.
Stojim pred preadresaci nasi site (z routovane prejdeme na switchovanou) -
potrebuji nejak "poskladat" soucasne class C privatni nety do supernetu tak,
aby pokud mozno zustaly IP a zmenila se jen maska.
Takze ze siti (vse 255.255.255.0):
192.168.0.0
192.168.1.0

bych rad vytvoril sit
192.168.0.0/255.255.240.0 (efektivne supernet pres 16 C-ckovych privatnich
siti).

Mate tuchu, co mne ceka? Hned prvni vec, ktera mne vy.akovala byl subnet
calculator od Cisca :/.
Nastaveni TCP/IP snad OK, stejne jako routovani. co DNS? Vytorim 16
"C-ckovych" reverznich zon a bude v pohode?
Nejake dalsi problemy?

Hlavne mi, prosim, neradte, at pouziju addressspace 10.x.x.x nebo
172.16.x.x. Kdybych mohl tak se naptam :)

Dekuji

MP