sit windowsNT & redhat 7.1

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pátek Únor 22 08:55:53 CET 2002

ES 5.5 umi POP3 a IMAP (ES 5.0 jen POP a IMAP do nej asi dostat vubec nejde) nativne, doinstalovavat se nemusi nic (akorat IMC pro odesilani posty, ze ano). Defaultne po instalaci ES to chodi, takze jestli jste nerejpal do nastaveni, nemel by byt problem. Akorat bude mozna potreba nastavit SMTP routing, aby klienti taky mohli odesilat postu, ale to je spis na dotaz do cz.comp.microsoft.msx. MCP kvuli tomu ani byt nemusite (platnost certifikace mi uz vyprsela....:-((( )
--
Radovan Raszka