Mplayer na Mandrake 8.1

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Pátek Únor 22 09:41:18 CET 2002

Jsou to tyto baliky?

GCC: 		gcc3.0-c++-3.0.4-1mdk.i586.rpm

GLIBC: 	glibc-profile-2.2.4-24mdk.i586.rpm
		glibc-2.2.4-24mdk.i586.rpm
		glibc_lsb-devel-2.2.90-3mdk.i586.rpm
		glibc-devel-2.2.4-24mdk.i586.rpm

Nebo jsem na nektere zapomnel  ci mi nektere prebyvaji? Vse je z mandrake
cooker...

Diky

--
Lada janecek

On Thu, Feb 21, 2002 at 10:41:30PM +0100, Janecek Vladislav wrote:
> Zdravim vsechny,
Ahoj

> je zde pritomny nekdo, komu se podarilo zkompilovat mplayer na
> mandrake 8.1 (standradni instalace)? Me se to na suse 7.3 i RH 7.1
> podarilo relativne bez problemu, jen tan mandrake odolava.
voci standartnej instalcii mdk8.1 je nutne upgradovat glibc
a downgradovat gcc na 2.95, pripadne nainstalovat gcc3.x (napr z mandrake
cooker). myslim, ze to je vsetko, co som musel urobit.