FAQ? Myty o tcpd/hosts.{allow,deny}

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Únor 22 11:46:37 CET 2002

:> Pouzivane byvaju tak ze po kazdom nadviazani spojenia na server tento zavola
:> funkciu, ktora mu vrati odpoved, ci je spojenie povolene alebo zakazane.
:> V pripade ze je spojenie zakazane, ho server zvykne zavriet. To vysvetluje,
:> ze ak sa niekam pripojite, spojenie sa otvori a hned zavrie.

poukazal by som v tomto pripade snad len na jednu z mala vynimiek, ktora
moze cloveka zaskocit a to je sendmail + libwrap:

v pripade, ze nie je access na port 25 povoleny, tak sa sice spojenie
nadviaze a aj komunikuje, ale na vsetky pokusy o odoslanie hlasi zakazany
relay a jedine, co mozete dostat naspat po EHLO v mojom pripade bolo
250-ENHANCEDSTATUSCODES

mozno som v tomto smere vyminka, ale skor som hladal chybu v access.db, ako
v libwrap ( ktora do default balickovej instalacie sendmailu pribudla
relativne nedavno )

:> P.S. ak som sa zmylil tak ma napravte. A dufam ze budeme moct poslat
:> pouzivatelov neznalych problematiky do archivu precitat si tento clanok.

ani nie oprava, skor doplnenie :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying