Download StarOffice 6.0 beta

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pátek Únor 22 12:00:26 CET 2002

Moznost stahnout StarOffice 6.0 BETA byla cca do 31.12.2001.
Podle vyvojaru Sunu, jiz maji dostatek informaci a dostupna
bude az plna verze. - bylo to nekde na webu.
Doporucuji stahnout OpenOffice www.openoffice.org je to
skoro to same (mozna i lepsi).

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz