postovy program na hromadne posielanie

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pátek Únor 22 12:26:04 CET 2002

Pekny den ;o)

> :> No a musi to urobit s kazdym jednym. Takze odoslanie 1.000.000 sprav
> :> znamena nadviazanie 1.000.000 spojeni ;o)
> :> A pochybujem, ze to nejaky kuzelnik zmeni ;))
>
> nechcem Ta sklamat, ale nie je to celkom tak ..
>
> mozes poslat milion mailov aj mensim poctom spojeni ..
>
> radovo aj o 100 krat menej ( zalezi aj od toho kam a ako je to nastavene )
> ..ale napr. sendmail vie nieco taketo:
>
> # maximum number of recipients per SMTP envelope
> #O MaxRecipientsPerMessage=100

No ale potom nechapem jednu vec - ak chcem odoslat niekde mail
musim nadviazat spojenie so serverom. Ako to urobim s X servermi
naraz? Toto by som chapal len v pripade, ze X adresatov ma postu
na tom istom serveri. Vtedy je to mozne. Ale ide to aj inak?

Inac zaujimalo by ma naco sa da pouzit 100.000 mailov (rovnakych)
okrem spamu? Este by som chapal ako technicka podpora, ale to cislo
ma znacne desi ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas
tel.: 044/5521653, fax: 044/5621454