ALSA a SB Live!

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Únor 22 13:51:53 CET 2002

Dobry den,

On Wed, Feb 20, 2002 at 06:21:20PM +0100, Faltynek Pavel wrote:
> Dobrý den,
>
> zakoupil jsem pár nových kusů HW (Abit KT7A, AMD Athlon 1133MHz, SB Live
> 5.1). Nainstaloval jsem RH 7.1 CZ a vzhledem k tomu, že ma stará zvukovka
> mi s ALSOU nijak nefungovala, rozhodl jsem se to zkusit s novým kusem SB
> Live.
>
> Stáhl jsem si gcc 3.0.3 zkompiloval, stáhl stabilní 5kové balíky ALSA
> driver, lib a utils a zkompiloval, zavedl moduly (ALSA a OSS emululace) a
> při pokusu o přehrání .mp3 pomocí mpg123 mi KOMPLETNĚ zatuhne PC, což se
> mi s Linuxem nikdy nestalo.

Me se stavalo podobne, kdyz jsem gcc-3.0 pouzil k prekompileni
ALSA-y. Pote, co jsem pouzil starsi kompilator, nebyl zadny
problem. BTW: proc pouzivate ALSA-u 0.5.x, kdyz je uz 0.9.neco,
ktera je nyni uz standardne v 2.5 kernelu? Ale jak to zvuci,
netusim, stavalo se mi to s jinou zvukovkou... Dokonce mam dojem,
ze bylo treba zkompilovat se stejnou verzi kompilatoru i kernel,
aby to bylo bezproblemove.

> s pozdravem
>   Pavel Faltýnek

Zdravi