Zmena kompileru versus kompatibilita s knihovnami?

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Pátek Únor 22 14:24:55 CET 2002

On Fri, 22 Feb 2002, Martin Proks wrote:

[snipped lot of stuff i'm not familiar with]
>   Po skusenostech s potizi na AIXu jsem se rozhodl do
> RH zatim nevrtat, abych si nezboril i desktop doma.
> Bastlim doma softik uz 2 roky a mam skusenosti, ze
> kazda nova verze gcc mi vzdy najde dalsi skryte chybky
> ktere ta predchozi mlcky presla. Takze bych chtel skusit
> gcc 3.0, ale nemam zatim odvahu. Urcite to nekdo skousel.
> Nikdy jsem zatim gcc samostatne nemenil, vzdy jsem presel
> na novou verzi distribuce/jinou distribuci.

prechod na gcc-3.0 znamena znovuprelozeni vsech C++ programu. zmenilo se
ABI. vykon 3.0 me nijak neoslnil (mozna je to na PEECEE jinak) a tak IMHO
zatim nema moc cenu si lamat hlavu s upgrade

> Ted se mi nechce, RH 7.1cz je dostacujici a RH 7.2 nevim
> jak je na tom s csplainem a pod.

priznam se, ze jsem RH nikdy poradne nevidel, ale vzhledem k tomu, ze
csplain je uz tri roky soucasti TeTeXu, me tento stale se opakujici dotaz
ponekud zarazi...

> Dik za rady nebo aspon nazory,
>
> PS: neznate nekdo nejaky "indent" pro Tcl/Tk?

indent je pomerne konfigurovatelny nastroj...

	ladis