postfix - blokovani mailu podle adresy odesilatele

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pátek Únor 22 15:01:30 CET 2002

On Pá, 2002-02-22 at 14:41, Kocourek Lukas wrote:
> Zdravim,
>
> pokousim se zprovoznit $subj, ale nejak se mi to nedari, dokumentace se
> tvari ze to je pomerne trivialni zalezitost, takze jsem to udelal presne
> podle navodu:
>
> /etc/postfix/main.cf:
>
> smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks check_relay_domains
> check_sender_access
> check_sender_access = hash:/etc/postfix/spam
>
> dale jsem vytvoril /etc/postfix/spam:
>
> spammer.com REJECT Fuck you spammer!!!
>
> + nasledovalo
> postmap /etc/postfix/spam
> [...]

Me to v postfixu funguje. V main.cf mam:

smtpd_sender_restrictions = reject_unknown_sender_domain,
                            hash:/etc/postfix/access,
                            permit

v /etc/postfix/access napriklad:

topsender.com   REJECT

a klasicky zadavam (jako vy):

postmap access

Jediny rozdil se zda, ze tam ten hash davam rovnou, ne pres alias ?!

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz