RedHat 6.2 a rpm 4.0.2 - nejde kompilovat

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Únor 22 15:35:01 CET 2002

On Fri, 22 Feb 2002, Libor Chocholaty wrote:

> Ahoj,
>
> muzete mi nekdo poradit, co delam spatne, kdyz chci prelozit nejaky src
> balicek (make-3.79.1-8.src.rpm) pomoci:
>
> $ rpm --rebuild make-3.79.1-8.src.rpm
>
> ??
>
> v rpm --help je to tak uvedeno, ale tento prikaz mi vrati nejaky jiny
> seznam moznych voleb a neudela nic. Zkousel jsem i:
>
> $ rpm -i make-3.79.1-8.src.rpm
> $ cd /usr/src/redhat/SPECS
> $ rpm -bb make.spec

Mozna kdyzbyste pridal co to napsalo bylo by to lepsi...
Kazdpoadne je nejspis problem v tom, ze vam chyby nejake 'devel' balicky.
Nejsem si jisty, ale mel byste mit rpm-devel, gcc a glibc-devel. Ani s
jednim s techto balicku si nejsem jisty, protoze v .bash_history uz to
nemam :-( Kazdoapdne na to ale urcite prijdete ;-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..