Nefunkcni HTTP pres sit

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Únor 22 15:29:44 CET 2002

> mam RH7.1CZ, instalovany httpd.
> Nastavil jsem si IP 192.168.1.10. Pokud to dam IP do lokalniho internetoveho
> prohlizece, tak tuto stranku vidim.
> Pak mam druhy pocitac, ktery ma IP 192.168.1.11. Pokud si chci prohlidnout
> tu stejnou stranku, tak na ni nemam pristup. Z obou PC funguje ping na druhe
> PC.
> Predpokladam, ze mam spatne nakonfigurovanou sit nebo httpd. Nevite nekdo,
> jak na to?
> Michal

Pošli sem výstup z route. Možná máš špatně síťovou masku. Pokud máš
firewall, může v něm chybět příslušné pravidlo. Příčin může být
spousta. Zkusil jsi "telnet 192.168.1.10 80" z 192.168.1.11? Co se
Ti objevilo v /var/log/firewall? Co hlásí "ifconfig eth0"?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz