problem s qmailem

Adam Paclt forum na webstation.cz
Pátek Únor 22 20:05:40 CET 2002

Zdravim vsechny,

Dneska jsem prisel k nainstalovanemu serveru a resim na nem problem s
qmailem, ktery hazi hlasku "sorry this domain isn't in my list of
allowed rcpthosts".. Pokud jsem to pochopil spravne, konfiguruji se do
souboru rcpthosts domeny, ze kterych se da pres muj smtp server
odesilat.. <- doufam, ze jsem to spravne pochopil..
Kazdopadne problemova domena je v souboru rcpthosts uvedena, takze
qmail nema duvod s ni nepracovat.. opravdu netusim co s tim je a
popravde vidim qmail po druhe v zivote, proto budu vdecny za
jakoukoliv radu..

--
S pozdravem
 Adam Paclt                          mailto:forum na webstation.cz