PAM Failure

Matej Skopovy matej.skopovy na post.cz
Pátek Únor 22 19:21:46 CET 2002

  Pokousel jsem si pomoci nainstalovaneho RedHatu vytvorit neco jako
minimalni linuxovou distribuci (na jine partition). Inicializace se zda ze
funguje, ale po zadani uzivatelskeho jmena (jakehokoliv) program login
napise zpravu:

 'login: PAM Failure, aborting: Success'

a skonci. Takhle to probiha na vsech virtualnich konzolich. Ctr-Alt-Del
potom normalne funguje podle inittab.

  Adresare /bin, /sbin, /dev a /lib mam primo zkopirovane z RedHatu. V /etc
mam vsechny potrebne soubory. Zkousel jsem to s bootovacimi skripty z
RedHatu i s mymi vlastnimi, kde
jsem nespoustel skoro nic, ale chova se to porad takhle.
  Zajimalo by me alespon, co je to to PAM, abych vedel, kde mam hledat
problem.

  Diky. Matej  Skopovy, matej.skopovy na post.cz