samba a skupiny ve win98 (poledit)

yanek yanek na yankuv.koniec.sk
Pátek Únor 22 21:01:58 CET 2002

-----Original Message-----
From: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
Sent: Fri, Feb 22, 2002 at 08:57:26PM +0100
To: To linux na linux.cz
Subject: Re: samba a skupiny ve win98 (poledit)

# nadefinuj si share na netlogon a tu policy daj do suboru config.pol alebo tak
# nejak. Je to dost podrobne popisane v doku samby, pod windowsom som nijaku
# doku nenasiel. Yo a potom este musis v smb.conf povedat, ktory subor sa ma
# spustit, napr. %g.bat pre primarnu grupu. Potom sa jednak loadne ta policy a
# jednak spusti logon skript, ale pochopitelne tie vindousi to musia akceptovat
# (ked to slo s NT, nemusis menit nic).

Presne takhle to mam, ja se s tema skupina trapim uz pul roku, ale az ted
to opravdu potrebuju :( Ono totiz jednotlive uzivatele v tom .pol-u bere.
Jenze na skupiny to uplne kasle :( A netusim proc :(

#
# Chodi mi to s win98se a sambou zhruba od 2.0 uz vyse 3ch rokov.
#
# Bye,
#
# Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023
#
# --
#    If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
#                 ...Oh, wait a minute, he already does.

--
yanek <yanek na yankuv.koniec.sk>
http://yankuv.koniec.sk/