Pripojeni skrz branu na pocitac

Michal Podsednik podsednm na inf.upol.cz
Pátek Únor 22 02:00:17 CET 2002

On Wed 20. February 2002 16:16, Bc. Radek Krejča wrote:
> Zdravim,
> mam takovy dotaz, protoze s branami moc zkusenosti nemam. Mam branu, beham
> na ni maskaradu pro par pocitacu v siti. No samozrejme ven mi jde vse, ale
> jde nejak udelat, abych se pripojil zvenci primo na pocitac za branou?
> Potreboval bych se takto pripojovat treba programem VNC nebo terminalem.
> Hraju si s tim uz dlouho, bohuzel tady moc netusim.
> Dik Radek

Budu predpokladat ze pouzivate jadro rady 2.4.x. Rekneme, ze brana ma adresu
1.2.3.4, pocitac v privatni siti je 192.168.1.2, a bezi na nem trebas ssh
daemon, na ktery se chcete pripojit zvenci. Pak do iptables soupnete
pravidlo, ktere bude vypadat zhruba takto:

iptables -t nat -A PREROUTING -d 1.2.3.4 --dport 22 -j DNAT --to-destination
192.168.1.2

S pozdravem,
--
Michal Podsednik