Tykání v konferenci

Michal Podsednik podsednm na inf.upol.cz
Pátek Únor 22 03:55:33 CET 2002

On Thu 21. February 2002 09:23, Miroslav BENES wrote:
> No kdyz uz tak "onkani". Rozdil mezi nimu je ale zhruba jako mezi tykanim a
> vykanim, takze to bude "z "deste pod okap".
>

> Onikani (uctivejsi) : "Jdou sem, pani Novakova."
> Onkani (familierni): "Sla sem, Evicko."

Tak tohle je vazne soda. Ja bych tento thread utnul s tim, at si v konfere
kazdy oslovuje ostatni tak, jak sam uzna za vhodne. Ja osobne jsem lidem,
ktere neznam, nebo kteri jsou ve vyssim postaveni nez ja, zvykly vykat, a
toto automaticky prenasim i na net. Vubec mi ale nevadi, kdyz mi tady bude
nekdo tykat, a doufam, ze se naopak nebude nikdo pozastavovat nad prilisnou
formalnosti meho vykani :-)

S pozdravem,
--
Michal Podsednik