problem s qmailem

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Únor 23 02:16:30 CET 2002

qmail jsem sice v zivote nepotkal, ale tomuhle se mi vazne nechce verit.
Nekde musi byt definovany domeny, na ktere se da odeslat email??? Boha jeho,
to mi jako mailserver s qmailem bude rikat, kam smim a kam nesmim poslat
postu? Vzdycky jsem zil v domeni, ze mailserver si ma zkontrolovat, jestli
pres nej muzu postu odeslat a pokud ano, tak ji proste odesle nezavisle na
tom, komu je urcena. Naopak, pokud usoudi, ze pres nej postu posilat nemohu,
tak postu proste neodesle a vubec se nema zajimat, jestli nahodou adresat
neni kamos.
Skutecne mi unika, k cemu by takova definice "povolenych adresatu" byla
dobra (krome pruzeni uzivatelu daneho mailserveru).

Z.M.