RE: OT - Zapomenuté heslo do AIXu 3.x - vyreseno

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Sobota Únor 23 15:28:35 CET 2002

Diky vsem za rady. UZ JSEM TAM!
Nakonec jsem to udelal tak, ze jsem oba disky pripojil k PC se SCSI
rozhranim, Norton disk editorem projel vse sektor po sektoru a hledal jsem
obsah souboru /etc/security/user a nastavil autenfifikacni metodu na NONE
(auth1 i auth2). Dal jsem pro jistotu ve vsech souborech /etc/passwd (spis
sektorech odpovidajicich jejich strukture) prepsal puvodni

root:!:0:0::/:/bin/ksh
na
root::0:0::/:/bin/ksh

a dale jeste v /etc/security/passwd zrusil zaznamy tykajici se uzivatele
root.
Pak jsem disky pripojil zpet k RS6000/320H, nabootoval v normalnim modu, do
loginu napsal root a uz jsem byl prihlaseny. Zadne heslo to nechce.

Jeste jednou diky.

Petr Polacek
Spravce IS FU v Hustopecich