zalohovani (obecne)

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Únor 23 18:05:27 CET 2002

On Fri, Feb 22, 2002 at 05:29:50PM +0100, Michal Dobes wrote:
> Ja pouzivam ke sve spokojenosti dva skripty volajici tar a
> celkem v pohode to funguje. Jeden dela plne zalohy a druhy pak
> inkrementalni.

Pro pravověrné GNUisty asi něco nepředstavitelného, ale já
používám k mé naprosté spokojenosti Info-ZIP (ta zmínka
o GNUistech vyplývá z toho, že jsem onehdá poslal RMS něco
zazipovaného; nepřejte si vidět, co následovalo :-). Dokáže (pro
moje potřebyú totéž co tar/gzip a výhoda je, že každý (třeba
Windowsí) nemusí rozbalovat několikasetmegový tar.

Hezký den

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

In the autumn mountains
The yellow leaves are so thick.
Alas, how shall I seek my love
Who has wandered away?