DNS -named - error

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Sobota Únor 23 23:22:16 CET 2002

adam_1 na centrum.cz writes:

> Hello David,
>
> Friday, February 22, 2002, 8:45:00 PM, you wrote:
>
> Dobry den, mel jste pravdu spatne byli nastaveny prava adresare,
> myslel jsem ze system soubory s pid zapisuje s root pravama ale chyba
> byla myslet. Po tom co se mi to povedlo "nastartovat" jsem se nestacil
> divit dalsi chyba a tentokrat zase jinde.

> $TTL    86400
> @       IN      SOA     linux.linux. hostmaster.linux.linux.    (
>                                       19970227001 ; Serial

Toto cislo je prilis velke. Na serial number se pouziva 32bitove cislo
(max. 4294967296) a toto je uz mnohem vetsi. Vetsinou se pouziva
format YYYYMMDDXX a musi byt vzdy rostouci.

Naprava je nasledujici: opravit cislo tak, aby odpovidalo skutecnosti
a pak pozadat spravce sekundarniho NS (tedy pokud nejaky sekundar
mate), aby rucne prenesl novy zaznam.

Brno, Czech Republic