graficke rozhrani X, startx

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Únor 24 16:31:59 CET 2002

On Sun, 24 Feb 2002, Jan Cienciala wrote:

> Dobrý den.
> Obracím se na Vás s tímto problémem: Nainstaloval jsem si
>  na svůj počítač, Pentium 2 celeron 466 Mhz, nejnovějši distribuci
> Linuxu - Redhat Linux 7.1.Protože o linuxu skoro nic nevím, zvolil jsem jako
> kořenový adresář Dos - Fat 32, abych mohl mít pro začátek oba systémy.
>
> Instalace proběhla vpořádku - zvolil
> jsem možnost pracovní stanice a jako desktop jsem dal KDE.
> Po instalaci jsem nabootoval Linux ze spouštěcí diskety. Ale když jsem se nalogoval
> a chtěl se doststat do grafického prostředí příkazem startx vyskytla se hláška:
> [...]

Chyby vam balicek 'zlib'. Najdete jej na jednom z instalacnich cd.
Nainstalujete jej prikazem 'rpm -i zlib-1.1.3-22.i386.rpm'.

Drobne pripominky:
- RedHat 7.1 neni nejnovejsi
- Linux nemusite mit na FAT partition, abyste mohl provozovat oba systemy

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..