Transcode, divx4 a bitrate

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 25 03:12:25 CET 2002

Dobry den.

Potrebuju prekodovat ruzna videa do jednotneho formatu (avi, divx-codec).
Celkem jasno mam v nastroji - transcode, 2-pass divx4 + mp3 audio. S
audiem neni zadny problem, lze nastavit bitrate a to je tak vse, co lze
ovlivnit. U videa se toho da ovlivnit vice - jednak bitrate a jednak
rozliseni. Pokud mi unikla jeste nejaka dalsi podstatna moznost, tak me na
to prosim upozornete.

Zajimalo by me, jaky vliv ma dvojice parametru (bitrate,rozliseni) na
kvalitu videa a narocnost na CPU pri prehravani. Konkterne bych rad pro
urcity (relativne slabsi) HW zvolil takovou kombinaci, kdy by se CPU
vyuzilo naplno (ale video by bylo plynule), v nejlepsi mozne kvalite.

--
Honza Houstek