Transcode, divx4 a bitrate

Pondělí Únor 25 11:30:06 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 03:12:25AM +0100, Jan Houstek wrote:
> Dobry den.
cau

> Potrebuju prekodovat ruzna videa do jednotneho formatu (avi, divx-codec).
> Celkem jasno mam v nastroji - transcode, 2-pass divx4 + mp3 audio. S
> audiem neni zadny problem, lze nastavit bitrate a to je tak vse, co lze
> ovlivnit. U videa se toho da ovlivnit vice - jednak bitrate a jednak
> rozliseni. Pokud mi unikla jeste nejaka dalsi podstatna moznost, tak me na
> to prosim upozornete.
Myslim ze neunikla.

> Zajimalo by me, jaky vliv ma dvojice parametru (bitrate,rozliseni) na
> kvalitu videa a narocnost na CPU pri prehravani. Konkterne bych rad pro
> urcity (relativne slabsi) HW zvolil takovou kombinaci, kdy by se CPU
> vyuzilo naplno (ale video by bylo plynule), v nejlepsi mozne kvalite.
Podla mojich skusenosti je na zataz dolezite rozlisenie. Ked nechas
720xwhatever tak to na pomalsich jednoducho nepojde. Casto staci 480xnieco a
vyzera to v pohode. Teda pri DVDckach. Okrem toho som si tiez vsimol, ze (v
rozumnych medziach) plati, ze pri fixnej bitrate nizsie rozlisenie vyzera
lepsie.

> Honza Houstek
Bye,

                NT, now approaching 23x6 availability.