Mozilla + nastaveni fontu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Únor 25 15:22:37 CET 2002

On Po, 2002-02-25 at 14:51, Radim Roženek wrote:
> Pekny den,
> onehda jsem byl nucen preinstalovat Linux 7.1 CZ. Od te doby mam problemy s
> fonty v Mozille. Mam Xfree 4.1 + TTFonty. TT bezi v KDE v pohode.
>
> Nejsem schopen nastavit nejak rozumne, aby se mi zobrazily stranky na rootu.
> To co je drobnym pismem je stale necitelne. Muzete mi please doporucit nejake
> fontiky, ktere bych v Mozille nastavil ab to bylo OK. Ostatni stranky jsou v
> pohode.
>
> Jinak Mozilla je verze 0.9.8.

To mi taky dlouho neslo, az jsem nekde narazil na fintu:

v konf. adresari mozilly jsem si rucne pripsal soubor user.js
a vse vypada krasne:

[ivop na roger ivop]$ cat ~/.mozilla/default/agrsbpzh.slt/user.js
user_pref( "font.minimum-size.x-western", 14 );
user_pref( "font.minimum-size.x-central-euro", 14 );
user_pref( "image.animation_mode", "once" );
user_pref( "dom.disable_open_during_load", true );
[ivop na roger ivop]$

(podstatny je ten x-central-euro)

ivo
--