2-pass divx4 v transcode

Pondělí Únor 25 15:39:07 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 03:20:54PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Nejsem si uplne jisty, jesli spravne pouzivam 2-pass divx4 v transcode.
> Volam to asi takto:
>
> transcode -V -x cosi,neco -y divx4 -b 112 -w 800 -i in.avi -o out.avi -R 1
> transcode -V -x cosi,neco -y divx4 -b 112 -w 800 -i in.avi -o out.avi -R 2
To je oukej, este by som pre istotu medzito vsunul "rm out.avi".

> Vsechno probehne v poradku. Jen se mi zda, ze je treba zbytecne, aby zvuk
> kodoval dvakrat,
Hmm asi mas pravdu, prvykrat zvuk mozes ignorovat a trocha sa to zrychli.

> a vlastne ani nevim, co se dela v 1. a 2. pruchodu (ale co se rychlosi
> kodovani tyka, trva -R 1, -R 2 i obycejne jednopruchodove kodovani priblizne
> stejne dlouho).
v prvom passe sa pocitaju vlastnosti MEDZI frejmami (tie cudzie slova radsej
nepouzijem lebo to dopletiem), a podla toho v druhom passe vie lepsie
enkodovat napr. pohyb a vie vkladat keyframe-y tam kde je strih.

> Mate nekdo mene zmatene poznatky?
Je to v pohode.

> Honza Houstek
Bye,

gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper