Unable to handle kernel paging request at virtual address 8dceeb80

David Tok ddt na coolnet.cz
Pondělí Únor 25 15:42:49 CET 2002

On Mon, 25 Feb 2002, Petr Olivka wrote:

:Hi !
:
:  Mam problem s kernelem 2.4.17, uz asi 10x mi v poslednim tydnu
:vytuhnul a v kernel.log mam nasleduujici hlasky:
:
:kernel: Unable to handle kernel paging request at virtual address
:8dceeb80
:printing eip:
:c013d9ea
:*pde = 00000000
:
:lisi se jen virtualni adresa, eip je vzdy stejne, zjevne jde o tutez
:instrukci.
:
:co s tim ?
:
:2.2.19 mi jede bez problemu, ale potrebuji uz nektere veci kolem usb a
:mtd z 2.4.

A ta 2.2.x jede v plnem nasazeni? Skuste otestovat pameti (doporucuji
goldmemory.cz) pripadne badblocks na swap partitions. Pouzivate ext3 ?

-- david tok