chat a pppd

zzz na mybox.cz zzz na mybox.cz
Pondělí Únor 25 18:09:44 CET 2002

Zdravím všechny,

pppd spouští pro vytočení tel. připojení chat. Jakým způsobem pppd
předá chatu parametry tak, aby chat věděl jaké /dev/ttySx a jakou
rychlostí má komunikovat s modemem?

Napadlo mě, že pomocí proměnných environmentu. Jak v bash scriptu
vypíšu obsah všech proměnných do souboru? V DOSu bych napsal "set >
obsah.txt".

Proč se ptám?:

Diald se chce připojit, volá chat a ten skončí touto s chybou:

diald[18690]: running '/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/dragon.chat'
diald[18690]: Adding connection 0x8066840 @ 1014569098 - timeout 30
chat[18712]: Can't get terminal parameters: Invalid argument

Hledal jsem v archivech různých konferencí. Nikde řešení, jen několik
stejných žádostí o radu.

--
Tnx

Zdeněk