chat a pppd

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Únor 25 19:36:48 CET 2002

zzz na mybox.cz wrote:
> pppd spouští pro vytočení tel. připojení chat. Jakým způsobem pppd
> předá chatu parametry tak, aby chat věděl jaké /dev/ttySx a jakou
> rychlostí má komunikovat s modemem?

Chat normalne komunikuje tak, ze jde pres defalt vstup a vystup
(deskriptory 0 a 1). A pppd to pusti tak, ze defaul vstup/vystp
pro chat je patricne presmerovan na prislusny seriovy port.
Chat vlastne ani nevi, pres jaky port a s jakymi parametry se bavi,
nepotrebuje to ke svemu stesti. :-)

> Napadlo mě, že pomocí proměnných environmentu. Jak v bash scriptu
> vypíšu obsah všech proměnných do souboru? V DOSu bych napsal "set >
> obsah.txt".

Ve spkriptu to funguje stejne.

	Majkl