Jak prepinat mezi konzolemi???

Martin Plechacek martinplechacek na yahoo.com
Pondělí Únor 25 17:38:31 CET 2002

On Wednesday 23 January 2002 2:51 pm, you wrote:

| nebude to treba tim, ze je je potreba aktivovat (tj. musi na nich getty
| poslouchat). Viz. /etc/inittab. A prepinat by melo jit normalne Alt-Fx
| (teda mimo Xka)

zkousel jsem si s tim trochu hrat a rad bych vedel:

- kde se da nastavit kde bude X? momentalne mam X na F7 ale rad bych to zmenil
- je normalni ze se na F12 ukazuje log? je to na neco dobre?
- jak pridam dalsi pokud chci pouzivat i AltGr? (je to do /etc/inittab?)

diky za odpoved.
martin