(ne)kompatibilita glibc (Mplayer na Mandrake 8.1)

Úterý Únor 26 00:04:11 CET 2002

On Mon, 25 Feb 2002, Kamil Toman wrote:

> Ne nutne. Naopak autor si dokonce muze byt vedom urcite chyby a pri
> kompilaci se zapne workaround. Kdyz pak bez odstranim chybu v glibc a
> zaroven neprekompiluju i ten program, muze se stat, ze workaround
> zpusobi nefunkcnost kodu, ktery by po rekompilaci fungoval normalne.

Workaround pro chybu v nejake knihovne, rekneme glibc, ktery zpusobi, ze
to bude fungovat spatne, kdyz tu chybu nekdo opravi, je take prasarna.
Pravda, take jsem se sveho casu snazil rozchodit nejmenovane knihovny
nejmenovaneho vyznamneho RDBMS a vim, ze neni legrace napsat program tak,
aby fungoval zaroven s tim, co je k dispozici, i (aspon teoreticky)
v pripade, ze by se knihovna nahodou zacala chovat v souladu
s dokumentaci, ale stejne...

> Binarni kompatiblita gcc 2.95.x a gcc 3.x je stejne porusena (duvod:
> zmena draftu c++ oproti navrhum z predchozich let).

Binarni kompatibilita C++ kodu nikdy nebyla a mozna jeste dlouho nebude.