jaky scanner do linuxu?

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Únor 26 02:48:49 CET 2002

Jiri Vaclavovic wrote:

> mate nekdo zkusenosti s nekterym z nasledujicich scaneru v Linuxu?
>
> AcerScan 3300U
na základě vašeho dotazu jsem si připoměl že tento scanner mám doma a můj
pokus (již několikátý) o rozchození se tentokrát podařil
konfigurace:
RH 7.2
sane 1.0.7 z SRPMS Rawhide
2.4.17-0.16 z kernel-source Rawhide
firmware u176v042.bin z mirascanv403u08.exe
v kernelu do scanner.h doplněn scanner Vendor=04a5 a ProdID=20b0, asi není
nutností možno předat modulu jako parametr
v messages se sice objevuje spousta hlášek od scanner.c o nějakých chybách
,nicméně scanner scaneruje. Bližší podrobnosti snad časem teď opravdu není
doba na testování :O)))

Stefan