kw-571H a deska k7s5al - HW problem

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Únor 26 08:50:35 CET 2002

Dobry den,
Pred casem se tady nekdo zminoval o dobre koexistenci desky ECS K7S5AL a
pridavne karty radice IDE disku Kouwell KW-571H. Protoze me lezela doma
ladem ATAPI ZIP mechanika a taky jsem chtel mit vypalovacku na samostatnem
kanalu, rozhodl jsem se radic k desce prikoupit a nainstalovat.
Po pripojeni zarizeni jsem PC nastartoval, probehla detekce disku BIOSem
desky, hned na to BIOSem radice a zde se to cele zaseklo. Klavesnice nijak
nereaguje a za poslednim radkem pouze blika kurzor.
Kontroloval jsem spravnost nastaveni jumperu, ale zde jsem nic zvlastniho
nenasel (CDRW master, ATAPI ZIP slave). Nepomohlo ani, kdyz jsem zipku
docasne odstavil.
Nenapada nekoho, kde by mohl byt zakopany pes?

Dekuji

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz