Pomaly StarOffice

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Úterý Únor 26 13:41:47 CET 2002

Dobrý den,

zkoušel jsem několik různých distribucí linuxu - RH 6.X, 7.X, naposledy
SuSe
7.3 CZ
a setkal jsem se vždy s tím, že StarOffice je při běhu, ať již startu nebo
při vykonaní
jakéhokoliv úkolu výrazně pomalejší než totožný StarOffice na Windowsech.

Zkoušel jsem to vždy na rozděleném disku na Pentiu MMX 166, 128MB při
800x600
Pentiu 533, 64MB při 800x600, Celeronu 800, 256MB na 800x600.

Je někde problém, který je možné odstranit nebo je to charakterová
vlastnost?

Je nutno si uvedomit ze oba systemy trochu odlisne pristupuji ke grafickym
kartam, neznam presne vasi grf. kartu ale dle meho je to dano tim ze
ovladace graf. karty jsou u M$ soucasti kernelu kdezto v linuxu ne ....

Bye Sam

PS: To co jsem napsal nemusi byt 100% pravda, zalezi na konkretni
konfiguraci systemu.