Promise SuperTrack 6000

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Únor 26 20:05:12 CET 2002

Peter Molnar wrote:
> poridil jsme si radic Promise SX6000 a k nemu 3x60GB disky IBM, ktere
> chci zapojit do RAIDu 5.

Blahopreji/uprimnou soustrast(*). Radic mam stejny (nyni pohozen
v koute s nalepkou nefunkcni) s 6 disky IBM 60 a vcetne Promise hot
swap ramecku. Pouzivam i podobny radic od 3ware 7810 a cekam
na dodani 7850 (aby 7810 take mohl byt zahozen do ruzku s napisem
nefukcni, pak pravdepodobne poleti i ten 7850 a pujdu si koupit
normalni SCSI HW RAID a rikat, ze jsem to mel udelat uz pred
2 mesici rovnou a usetrit si tak hodne casu a cca 30 kKc za IDE
RAID podivne radice).

(*)- nehodici se skrtnete, zalezi na typu pouzite zakladni desky.

> Pouzivam (chci) distribuci Slackware 8.0, ale radic se mi nepodarilo
> rozchodit (momentalne tam ma dalsi disk
> z nainstalovanym Slackware 8.0. z ktereho se to ppokousim rozchodit).
> Skompiloval jsem
> jadro 2.4.17 s podporou pro i2o a i2o block device. Ovladace ktere jsou
> na webu Promise hlasy segmentation fault.

Origos ovladace s RH7.1 slapaly ok s IEI ROCKY-3702 mabem. To byla
asi jedina kombinace, kdy to fungovalo bez jakykoliv vyhrad.

> Pri bootu  (pokud prerusim inicializaci BIOSu SuperTracku) boot probehne
> normalne(v opacnem pripade kernel panic).

Inicializace BIOSu radice sama od sebe neprojde korektne? Nevytuhne ten
BIOS po restartu nebo pri vyskoceni z jeho setup programu, nepipe porad
ten radic, blbne to i s WinNT/2000? Pokud je cokoliv z toho pravda, tak
mate smulu, radic se nema rad s vasi deskou.
Pri pokusech s ruznymi zakladnimi deskami jsem dospel k tomuto:
30% nadeje, ze radic funguje korektne,
60% nadeje, radic nefunguje korektne,
10% radic nejede vubec/pocitac se vubec nenecha zapnout.
Pri pokusech s 3Ware jsem dospel ke zhruba stejnym cislum. Zajimave je,
ze desky schopne pracovat s Promisem obvykle nepracuji s 3Ware.
Otazka je, do jake skupiny patri to vase mabo.

> Disky byly zinicializovane v BIOSu a typ OS jsem nastavil na "Other OS".

Neni mozna lepe nastavit si v BIOSu jako OS volbu Linux? I s ni original
drivery padaj?

> Dalsi kroky by mel byt rozdeleni na partisny a sformatovani
> Jak muzu pole rozdelit na partisny (fdisk /?????) ?

Ano, normalne pouzit fdisk/mkfs/mount....

	Majkl