kw-571H a deska k7s5al - HW problem

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Únor 27 06:56:21 CET 2002

Tohle se me moc nezda. Nekdo tady nedavno zminoval sestavu s deskou ECS
K7S5A a radicem Kouwell KW-571A. Rozdil mezi KW-571A a KW-571H je v
pouzitych cipech (verze 571H ma navic jeste RAID).
KW-571A pouziva chipset CMD0649 a KW-571H chipset HPT370A. Tento chipset
pouzivaji i nekteri vyrobci zakladnich desek spolu s chipovymi sadami od VIA
nebo AMD (Ledaze by se vyslovene nesnasel s chipsetem SIS735). Takze, zde
bych problem nevidel.

Z meho dosavadniho laborovani vyplyva, ze radic ma spise problemy s IRQ14 a
IRQ15. Bohuzel BIOS desky ECS K7S5A(L) neumoznuje tato preruseni uvolnit.
Vcera jsem si overil, ze pokud na kartu neni poveseno zadne zarizeni, boot
probehne normalne. Ale v okamziku pripojeni disku nebo CDROMu se boot
zasekne po dokonceni detekce disku radicem. (blika kurzor pod vypisem
detekovanych zarizeni, klavesnice nereaguje). Zkousel jsem pro jistotu menit
i kabely (clovek nikdy nevi.....), ale zde chyba nebyla.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz