sed + odstraneni konce radek)

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 27 07:53:08 CET 2002

   From: Jiri Brezina <brezina na egp.cz>
   Date: Wed, 27 Feb 2002 06:57:16 +0100 (Střední Evropa (běný čas))

Zdravím,

   > Pardon, ale ja zadny problem nevidim:
   > %cat > xxx
   > 0000000: 6165 6f6a 0a                             ahoj.
   > ^D
   > %vim -b xxx
   >
   > a vse funguje (jak ma?)

ale já jsem nic nepsal o tom, že bych tento soubor předhodil vi. Jak si
jistě sám přečtete výše, ptal jsem se, co udělá xxd, když dostane na vstupu
např. tuto řádku:

0000000: 6165 6f6a 0a                             ahoj.

Zkuste si to a pošlete nám výsledek.
--
Pavel Janík

In protocol design, perfection has been reached not when there is nothing
left to add, but when there is nothing left to take away.
                  -- RFC1925: The Twelve Networking Truths